I went in the circle!!!!!

How do you feel about Michael Jackson? Got any info you want to share?

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Blame It On The Boogie
Hero Member
Hero Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 06, 2005 11:50 pm
Contact:

I went in the circle!!!!!

Post by Blame It On The Boogie » Sat Mar 04, 2006 10:52 pm

Okay, there was this mixer dance at my school and the DJ was horrible. But there were about 7 or 8 requests for MJ so he whined and cried but we finally got him to play an MJ song. He played Billie Jean. Me and Pirate. Were RUNNING around the dance floor trying to find eachother. Then we passed eachother and turned around and ran into eachother. Then we were doin the lil MJ thing pplz do at dances. You know just foolin around pretending to be like MJ and lip syncing. But then one of those circles formed where people dance in the middle and everyone goes "OOOH!" at good and sucky dancers. So i got dared by like 4 or 5 friends to go in there and MJ Dance and I DID IT! I would NEVER have done that last year. I did that whole Billie Jean thing from the Motown 25 except i was so mad at me for forgetting the TOE THING!!!!!! Aaargh! I just funky walked after the spin!!!:chairbeat :icon_hitting :screaming GRR! But when the song was finishing i moonwalked out of the circle and everyone went OOOOOOOOOHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111oneone so yeah that was great. Highlight of my freshman year. It definetly was. That was sooo cool. It was last night and even if the song was sucky i danced as much as possible. But now im in pain. LOL. Ok so yeah thats my Circle Story!!!!!!!! YAY!:D
[align=center]:scream: Image:scream:[/align]



[align=center]I'm Jeff :biggrin: Feel free to talk to me ANYTIME through:



AIM: BlackParade919

MSN: BlackParade919@hotmail.com

MySpace

:cool:

Mark the date of my return to MJEOL.

3.4.07[/align]

CaptainEO
Full Member
Full Member
Posts: 153
Joined: Tue Aug 02, 2005 11:13 am
Contact:

I went in the circle!!!!!

Post by CaptainEO » Sat Mar 04, 2006 11:08 pm

thats SO AWESOME! good job. actually there was a dance at my camp this past summer and the same thing happened to me. first smooth criminal came on (mj's version yay!) and it was so awesome i was in the circle deal and i heard people saying 'woo shes so much like michael thats so crazy!' it was fun. theeeen billie jean came on and i went in the circle again and yeah fun fun. but i was mad at myself for forgeting some of the moves and what not. cuz in the excitement my head was all 'WOOO' so i couldnt think straight. actually it was the same way when i was dancing to smooth criminal. GOSH! but it was still great. :D
Image

Image

Thank you SO MUCH Blame It On The Boogie! YOU ROCK MY WORLD! <3

linzfinz03
Full Member
Full Member
Posts: 169
Joined: Wed Mar 23, 2005 3:10 am

I went in the circle!!!!!

Post by linzfinz03 » Sun Mar 05, 2006 12:26 am

aww good for you! That sounded like a bunch of fun!

Blame It On The Boogie
Hero Member
Hero Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 06, 2005 11:50 pm
Contact:

I went in the circle!!!!!

Post by Blame It On The Boogie » Sun Mar 05, 2006 1:01 am

it was!!!!!!!!
[align=center]:scream: Image:scream:[/align]



[align=center]I'm Jeff :biggrin: Feel free to talk to me ANYTIME through:



AIM: BlackParade919

MSN: BlackParade919@hotmail.com

MySpace

:cool:

Mark the date of my return to MJEOL.

3.4.07[/align]

User avatar
whisper
Administrator
Administrator
Posts: 9130
Joined: Sat Jul 31, 2004 1:00 pm
Contact:

I went in the circle!!!!!

Post by whisper » Sun Mar 05, 2006 12:00 pm

:lol That's cute! I'm glad you had fun. :D

Black Loafers
Hero Member
Hero Member
Posts: 1216
Joined: Sun Feb 06, 2005 1:00 pm

I went in the circle!!!!!

Post by Black Loafers » Sun Mar 05, 2006 1:52 pm

Aewsome! :D
*14/11-06 I saw Michael outside his hotel in London.

He waved and smiled and he was soo beautiful.

*15/11-06 I saw Michael at the Wold Music Awards!:cloud9:licklips

Dreams do come true :wub:



http://www.myspace.com/ebbalovesmj

Blame It On The Boogie
Hero Member
Hero Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 06, 2005 11:50 pm
Contact:

I went in the circle!!!!!

Post by Blame It On The Boogie » Sun Mar 05, 2006 2:31 pm

It WAS fun! I was sooo "GRR" at me for forgetting the toe thing. I hope no one noticed...
[align=center]:scream: Image:scream:[/align]



[align=center]I'm Jeff :biggrin: Feel free to talk to me ANYTIME through:



AIM: BlackParade919

MSN: BlackParade919@hotmail.com

MySpace

:cool:

Mark the date of my return to MJEOL.

3.4.07[/align]

Black Loafers
Hero Member
Hero Member
Posts: 1216
Joined: Sun Feb 06, 2005 1:00 pm

I went in the circle!!!!!

Post by Black Loafers » Sun Mar 05, 2006 2:44 pm

Actually..this friday a guy in my school are going to perform like michael. He is a fan of his and I am so glad there's a michael fan in my school! :D yay! I am soo looking forward to see him. :D
*14/11-06 I saw Michael outside his hotel in London.

He waved and smiled and he was soo beautiful.

*15/11-06 I saw Michael at the Wold Music Awards!:cloud9:licklips

Dreams do come true :wub:



http://www.myspace.com/ebbalovesmj

Blame It On The Boogie
Hero Member
Hero Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 06, 2005 11:50 pm
Contact:

I went in the circle!!!!!

Post by Blame It On The Boogie » Tue Mar 07, 2006 8:08 pm

[QUOTE=Black Loafers]Actually..this friday a guy in my school are going to perform like michael. He is a fan of his and I am so glad there's a michael fan in my school! :D yay! I am soo looking forward to see him. :D[/QUOTE]

Make sure you tell us how it was!!!!! :mf_w00t2:
[align=center]:scream: Image:scream:[/align]



[align=center]I'm Jeff :biggrin: Feel free to talk to me ANYTIME through:



AIM: BlackParade919

MSN: BlackParade919@hotmail.com

MySpace

:cool:

Mark the date of my return to MJEOL.

3.4.07[/align]

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests