Happy Birthday Veronica!

Use this forum to discuss anything other than Michael Jackson. OT discussions from the other forums have been moved to this forum

Moderator: Global Moderator

Shannon
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 5281
Joined: Tue Jun 28, 2005 4:54 pm

Happy Birthday Veronica!

Post by Shannon » Sat Aug 11, 2007 12:11 pm

[QUOTE=mysteriousone;196084]LMAO@odd is actually a male's name in Norway! :rollin I suppose you have female's who are called Even too! Sheesh! LMFAO!!

Aww...sorry! I was trying to sign in but wasn't successful--had been trying all morning! Sorry I wasn't around when you needed me! :( I'll try signing in sometime this week, but can't promise anything, okay? I can't wait to catch up again! :D

Mysti![/QUOTE]

LMFAO, Mysti, my beloved girlfriend............ :lol .............. No, Even is not a female's name in Norway, it's a MALE's name. :lol :lol And no, it is not one of my jokes, it's very true. My cousin's name is actually called Even. :D :P

Awww, okay, I hope you make it soon. :( I miss talking to you, but you know you're always in my thoughts. :wub:
[align=center]Image

Thank you, Leah



Thank you for everything,

Michael




...My Fanfiction...



You Are My Life



...My Website dedicated to Michael...



http://www.thesilencedtruth.com[/align]

Shannon
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 5281
Joined: Tue Jun 28, 2005 4:54 pm

Happy Birthday Veronica!

Post by Shannon » Sat Aug 11, 2007 12:16 pm

[QUOTE=miss;196086]How come I haven't noticed you posted those pics till now? :blink: I'm a late responder... lol

Anyhow very cool! you brave girl![/QUOTE]

LOL, yeah, you got snoopy when Janie and Mysti responded to something, so you just had to check it out and see what you were missing out on. :bleh :lol But that's alright, better late than never. :P Thank you, Michelle.
[align=center]Image

Thank you, Leah



Thank you for everything,

Michael




...My Fanfiction...



You Are My Life



...My Website dedicated to Michael...



http://www.thesilencedtruth.com[/align]

miss
Hero Member
Hero Member
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 15, 2005 5:37 pm

Happy Birthday Veronica!

Post by miss » Sat Aug 11, 2007 12:33 pm

[QUOTE=Shannon;196093]LOL, yeah, you got snoopy when Janie and Mysti responded to something, so you just had to check it out and see what you were missing out on. :bleh :lol But that's alright, better late than never. :P Thank you, Michelle.[/QUOTE]

Oh shut up! :lol

I was just curious as to how your tattoo looks... that's all... sheeesh lol
one day I'll fly away, leave all this to yesterday...

Image

Shannon
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 5281
Joined: Tue Jun 28, 2005 4:54 pm

Happy Birthday Veronica!

Post by Shannon » Sat Aug 11, 2007 12:37 pm

[QUOTE=miss;196094]Oh shut up! :lol

I was just curious as to how your tattoo looks... that's all... sheeesh lol[/QUOTE]

Okay, we can take that version if you prefer that... :rolleyes: :lol JK, JK.
[align=center]Image

Thank you, Leah



Thank you for everything,

Michael




...My Fanfiction...



You Are My Life



...My Website dedicated to Michael...



http://www.thesilencedtruth.com[/align]

mcilroga
Hero Member
Hero Member
Posts: 560
Joined: Wed Jun 21, 2006 10:55 am

Happy Birthday Veronica!

Post by mcilroga » Mon Aug 13, 2007 2:41 am

Why the hell wasn't I informed, dammit? :lol

You need to contact CNN Breaking News Department when it comes to issues like this!

Happy Birthday Veronica. :P
It is astonishing to find that inside you there is a stranger.

Shannon
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 5281
Joined: Tue Jun 28, 2005 4:54 pm

Happy Birthday Veronica!

Post by Shannon » Mon Aug 13, 2007 11:11 am

[QUOTE=mcilroga;196147]Why the hell wasn't I informed, dammit? :lol

You need to contact CNN Breaking News Department when it comes to issues like this!

Happy Birthday Veronica. :P[/QUOTE]

LOL, I will surely do that next year. 'Cause seemingly that's the only way we can be able to get a message reached out for ya, Jesse. :lol Where are you these days? It seems like almost everyone of my closest MJEOL'ers has more or less disappeared the latest weeks and months... I miss you. :(

However, thank you heaps, Jesse. :wub: That was nice of you.
[align=center]Image

Thank you, Leah



Thank you for everything,

Michael




...My Fanfiction...



You Are My Life



...My Website dedicated to Michael...



http://www.thesilencedtruth.com[/align]

mcilroga
Hero Member
Hero Member
Posts: 560
Joined: Wed Jun 21, 2006 10:55 am

Happy Birthday Veronica!

Post by mcilroga » Thu Aug 16, 2007 6:23 am

[QUOTE=Shannon;196157]LOL, I will surely do that next year. 'Cause seemingly that's the only way we can be able to get a message reached out for ya, Jesse. :lol Where are you these days? It seems like almost everyone of my closest MJEOL'ers has more or less disappeared the latest weeks and months... I miss you. :(

However, thank you heaps, Jesse. :wub: That was nice of you.[/QUOTE]

I can't say I'm over-whelmingly busy, but I can say that I don't do nearly as much 'net-ting as I used to.

But when it comes to your b-day (and Mysti's and whisper's and Carla's and Heather's and miss's and Tara's and Dana's), you will ALWAYS see me around. :P

Even though I don't visit as much as I used to, you guys are still my people. Don't forget that. :)
It is astonishing to find that inside you there is a stranger.

Shannon
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 5281
Joined: Tue Jun 28, 2005 4:54 pm

Happy Birthday Veronica!

Post by Shannon » Thu Aug 16, 2007 11:07 am

[QUOTE=mcilroga;196214]I can't say I'm over-whelmingly busy, but I can say that I don't do nearly as much 'net-ting as I used to.

But when it comes to your b-day (and Mysti's and whisper's and Carla's and Heather's and miss's and Tara's and Dana's), you will ALWAYS see me around. :P

Even though I don't visit as much as I used to, you guys are still my people. Don't forget that. :)[/QUOTE]

Awww... you're still one of us in our 'gang' too, Jesse. :wub: We all miss you. Damn, I miss so many people around here: Heather, Evalie, Jelly, Kanya, Fran, Mel, you... too many to mention. :(
[align=center]Image

Thank you, Leah



Thank you for everything,

Michael




...My Fanfiction...



You Are My Life



...My Website dedicated to Michael...



http://www.thesilencedtruth.com[/align]

mysteriousone
Hero Member
Hero Member
Posts: 3295
Joined: Sun Oct 23, 2005 5:57 am

Happy Birthday Veronica!

Post by mysteriousone » Tue Aug 21, 2007 9:27 pm

[QUOTE=mcilroga;196214]I can't say I'm over-whelmingly busy, but I can say that I don't do nearly as much 'net-ting as I used to.

But when it comes to your b-day (and Mysti's and whisper's and Carla's and Heather's and miss's and Tara's and Dana's), you will ALWAYS see me around. :P

Even though I don't visit as much as I used to, you guys are still my people. Don't forget that. :)[/QUOTE]
:o JESSEEEEE............I'm so sorry hun, the 1st of August has come and gone I know but "HAPPY [highlight=lime]NO. 2[/highlight] BIRTHDAY" anyway! :lol

Mysti!
[align=center]Image



Thank you, Veronica! :wub:[/align]

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests